Friday, January 14, 2011

Piept de pui cu sos de tarhon

Eu sunt un tip gurmand de felul meu, iar lucrul acesta se vede. Adică, faţă de sfrijitul care termina în 1992 liceul, acum am aproape dublul greutăţii. Da, ştiu, nu este ceva cu care să mă laud. Şi pentru că am ajuns să nu mă mai simt eu bine în pielea mea, am decis să încep un amplu proces de revenire la greutatea normală. De aceea, am să vă prezint acum o reţetă recomandată pentru curele de slăbire, care este foarte delicioasă, şi care poate fi preparată şi pentru ocazii speciale...

Ingrediente:
2 piepţi de pui fără piele, 3 linguri de tarhon mărunţit (de preferat verde, dacă nu uscat, dar în nici un caz murat), 2 gălbenuşuri de ou, 1 pahar mic de vin alb sec, 2 căni cu apă, sare şi piper după gust.

Mod de preparare:
Tăiaţi bucăţile de piept în două şi aşezaţi-le într-o tavă, apoi turnaţi peste ele cele două căni cu apă. Presăraţi sare şi piper şi 2 linguri cu tarhon mărunţit. Acoperiţi tava cu folie de aluminiu şi daţi la cuptor 30 de minute. După 30 de minute, scoateţi bucăţile de piept şi aşezaţile pe o farfurie, la cald. Separat, turnaţi zeama din tavă într-o crăticioară în care aţi amestecat gălbenuşurile cu paharul de vin şi cea de a treia lingură de tarhon. Puneţi la foc mic şi fierbeţi, amestecând în continuu, până când compoziţia devine ca o smântână.

Mod de servire:
Puneţi fiecare bucată de piept pe o farfurie, turnaţi sosul de tarhon deasupra şi serviţi alături de roşii coapte. Pentru cei care nu ţin regim, vă recomand ca şi garnitură cuşcucşul.

No comments:

Post a Comment